woensdag 10 juli 2013

Elise Shawl

Ja.....het is gebeurd:

Ik ben verliefd geworden op de Elise Shawl, ik zag het idee op de blog van: Mijn eigen plekkie zie hier
een erg leuk blog zeker als je van gehaakte omslagdoeken  houd.

Het patroon heb je snel onder de knie en omdat het gaat om dubbele stokjes is ie ook zo klaar.

Ik heb ook  het garen Bianca van de Wibra gebruikt ( ik heb er twee bollen voor nodig gehad, de laatste rand in het patroon is met stokjes maar daar kwam ik dus net een stukje garen voor te kort, nu ik heb de laatste rand nu met halve stokjes gehaakt, en ik hield ongeveer 15 cm draad over).

Patroon vind je hier






3 opmerkingen:

  1. Owwwwwwwwww...hij is mooi! Die ga ik ook een keer haken. Hahahaha...wanneer? Er zitten maar 24 uur in een dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige blog...ik ben volgster geworden en ik zie dat je ook op vakantie bent geweest in Zuid Frankrijk ...ik ook, toen het hier slecht weer was zaten zij in de zon ;-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi,ik heb hem zelf ook,alleen dan zitten er 4 bollen in ongeveer...lees ik nou goed dat jij deze met dubbele stokjes hebt gehaakt?

    grtzzz

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal