zondag 26 januari 2014

"Brocantje"



Een hele poos geleden heb ik een zwarte shawl met witte sterren gekocht, ik heb hem een keer gedragen tijdens een feestje en daarna verdween hij in de kast, zonde natuurlijk!

Ik heb er van de week maar eens nieuw leven ingeblazen.

Ten eerste in de lengte doormidden geknipt, de afgeknipte rand omgestikt op het naaimachine.

En met haaknaald nummer 2 kon ik er makkelijk doorheen prikken en zo gezegd zo gedaan eerst een randje vasten omheen gehaakt en daarna een vrolijk steekje met fluoriserend groen!!



Nu ga ik maar weer eens verder met mij CAL2014 de nieuwe steek voor deze week is weer binnen.

Nog een fijne zondag
Liefs Chantal
X

4 opmerkingen:

  1. Leuker dan leuk!!!!! Geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je leuk gedaan! Succes met je deken!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww chantal wat enorm mooi en leuk zeg.... ♥ ik loop achter lees momenteel vrijwel niks maar gaat weer goed komen hoor xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal