donderdag 19 juni 2014

In de prijzen en afscheid van muis...

Wat een geluksvogel ben ik vandaag, de postbode kwam met een pakketje voor mij...
Ik ben in de prijzen gevallen, ik heb de Give Away gewonnen bij Corine van het blogje



De prijs: 10 bolletjes wol in alle kleuren van de regenboog en een boekje met allemaal leuke bloemen, ik ga er vanavond mee aan de slag.
Corine heeft er een lief kaartje bijgedaan en een leuke bloem.


Neem een kijkje op haar blog ze maakt leuke spulletjes.

Deze week heeft Muis het ouderlijk huis verlaten.. kennen jullie hem nog?

Most Wanted Muis...

Nog een stoer omslagdoekje erbij gemaakt op de naaimachine
Muis is naar een liefdevol gezin gegaan en ik kreeg de volgende foto's toegestuurd..

In het begin was muis nog wat verlegen maar al snel ging hij op onderzoek uit, snel vrienden gemaakt met Beer en hij heeft twee vissenvriendjes ontdekt, Muis heeft het erg naar zijn zin.

Dat is helemaal goedgekomen :-))

Verder ontdekte ik op de blog van Inge Pixie miks a lot een hele mooie Mandela, in prachtige kleuren, en een patroontje erbij.
Ik heb de Mandela omgedoopt tot een Doily en zo is ie geworden:


Ik ben ook Instagram verder aan het ontdekken, ik weet nog niet helemaal goed hoe het allemaal werkt met de # hashtagjes verwijzingen, daar ga ik me nog in verdiepen.

Ik wens jullie een fijne avond en ik ga bloemetjes haken :-))
Liefs Chantal
X

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke prijs! Super gaaf. Dag lieve muis.....! En prachtige mandela! Love IG.
    X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je het pakketje hebt ontvangen! Je hebt er een leuke post van gemaakt, dank je wel!
    De muis vind ik ook er g leuk, zeker met de stoere omslagdoek.
    Haak ze vanavond!

    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bof je met zo'n leuke give-away! Muis heeft het volgens mij prima naar zijn zin bij zijn nieuwe gezin. En wat een leuke doily heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke prijs! Jij kunt lekker aan de slag! Muis is ook een echte lieverd!! De doily van Pixie Miks a lot is een mooi patroon. Leuk, leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De most wanted muis in een nieuw huis. Zo te zien maakt hij daar al nieuwe vriendjes. Maar dat kan niet misgaan als je zo'n leuke muis bent.
    Mooi cadeautje heb je gekregen. Daar ga je vast met plezier mee aan de slag.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bofkont! Hartstikke leuk joh! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alleen maar goed nieuws, dat is fijn! En die pixie kan er iets van hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal