maandag 24 november 2014

Nog een maand.... en dan Kerstmis Hohoho

Nog een maand en dan is het alweer kerstmis, wat is dit jaar toch weer omgevlogen.

Ik ben druk bezig met kerstballen breien ( tussen de andere projectjes door)

Inmiddels heb ik ook weer een muis klaar met een tuinpak aan, dit is een kraamcadeautje, de zus van een vriendin van mij woont in Portugal en daar vliegt hij met kerstmis naartoe om daar een nieuw bestaan op te bouwen, hihi.
En ze krijgt van mij ook een paar Uggs, ik kan beide nog niet laten zien omdat mijn vriendin ze ook nog niet gezien heeft, zij zit nu druk in een verhuizing.
De foto's volgen later.

Hier wel een paar foto's van de kerstballen!!!







ik zeg "Gezelligheid"

Ik ga nu snel weer door heb er nog een hoop te maken, hihi

Tot Blogs
Liefs Chantal
X

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn zo leuk Chantal! Heb er ook weer één op de pennen staan (al een tijdje, eerlijk gezegd...). gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstballen! Je maakt me wel nieuwsgierig naar de kraamcadeautjes hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, was jij dat die leerde met 4 pennen te breien met kerstballen?
    Zo te zien ben je het nog niet verleerd!
    Grappig!
    ik associeer 4 pennen breien altijd met sokken! en als er iets is wat ik niet snel ga doen is het wel sokken breien....pfft... kan er mijn schoonmoeder mee uittekenen...
    Groetjes,
    MArian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi. Heb het boek klaarliggen. Welk garen heb jij gebruikt?

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het acryl van de wibra gebruikt. Heel goedkoop. 1 euro per bol, liefs Chantal

      Verwijderen
  5. Your christmas baubles are so neat and festive!!!!! ;oD
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn ze! Krijg al helemaal het kerstgevoel te pakken... Eerst maar even wachten tot de SInt weer op de boot terug naar de zon gaat. Je maakt me wel nieuwsgierig naar de kraamcadeautjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk! Ik heb hier ook een plastic bak met 'de ballen van Arne & Carlos' whahahahaaa!
    Ze doen het nog steeds goed. Ik had me voorgenomen er een paar bij te maken, maar of het lukt.... So many things so little time...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blogje! graag om hier te blijven lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal