maandag 7 september 2015

Hop Paardje Hop.....

Na een hele lange afwezigheid in Blogland, heb ik mijzelf voorgenomen het weer op te pakken.

"let's Blog"

Ik heb in de tussentijd zeker niet stilgezeten, ik ben erg veel bezig geweest met Instagram.

Een paar weken geleden heb ik mijn nichtje heel erg blij gemaakt, ik zag in het boek Zoomigurumi dit patroon en ik kon het niet laten het Paard te maken.

Ik was begonnen met katoen, maar voor knuffels vind ik katoen niet altijd geschikt, ik ben daarna opnieuw begonnen met Acryl, en kijk eens hoe groot ze is geworden, echt Mega!





alle losse onderdelen


Wat een schatje is het toch!
 Ik ben bezig met nog veel meer projectjes en ik heb nog heel veel te vertellen over alle naailessen die ik heb gevolgd. lees binnenkort meer op mijn blog :-))



Nog een hele fijne avond,
en tot blogs!
X
Chantal








6 opmerkingen:

  1. Welkom terug! Het Paard is geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je gemist!
    Was zelf ook met ups en downs op blogland, maar blijf wel bloggen...
    Geeft positieve afleiding.
    Welkom terug!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, wat fijn dat je weer terug bent in blogland! Wat een schattig en mooi knuffelpaardje, leuk detail die stoffen oortjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er weer bent! Het paard is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ik was dus niet de enige die schitterde door afwezigheid :-D Mooi paard heb je gehaakt, die spreekt vast flink tot de verbeelding en zal mooie avonturen beleven!

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal